Samen ZIjn
Vrouwenvereniging

In ‘t Brandspuithuisje

Al jaren ontmoeten vrouwen elkaar op de Vrouwenvereniging in ’t Brandspuithuisje. Dit prachtige ontmoetingspunt staat naast de kerk in Oud-Loosdrecht.

Bij deze ontmoetingen gaat de Bijbel open; er wordt een gedeelte uit Bijbel gelezen, gevolgd door een korte uitleg, samen zingen en samen bidden.

Op deze avonden wordt ook een beroep gedaan op de creatieve aanleg van de aanwezigen: er wordt gebreid, genaaid, geborduurd, geschilderd en nog veel meer.

Onder het genot van koffie of thee wordt er gesproken over politiek, geloof en wat er verder in de samenleving speelt. Als het mogelijk is worden de creatieve producten van deze avonden verkocht ten bate van de kerk.

Iedere dinsdagavond treffen we elkaar van 20.00 uur tot 22.00 uur.

‘Wat u ook doet, doe het van harte, alsof het voor de Heer is en niet voor de mensen, want u weet dat u van de Heer een erfenis als beloning zult ontvangen - uw meester is Christus!’

Colossenzen 3: 23-24

Mocht je interesse hebben neemt dan contact op via de scriba scriba@sijpekerk.nl