Zondagochtend dienst 18 juli

Kinderoppas: in de Oude Pastorie. Graag aanmelden

Kinderkerk: groep 1 en 2 in de Oude Pastorie

Uitgangscollecte: Vakantiebureau http://www.hetvakantiebureau.nl

Het vakantiebureau maakt deel uit van de Protestantse Stichting Diaconaal Vakantiewerk (PSDV). PSDV wil eraan bijdragen dat mensen zich niet buitengesloten voelen. Daarom bieden zij in samenwerking met en steun van de Protestantse Kerk in Nederland vakantiemogelijkheden aan voor mensen voor wie het door ziekte, beperking of leeftijd niet vanzelfsprekend is om op vakantie te gaan. De vakanties hebben een open-christelijk karakter en zijn voor iedereen, ongeacht zijn of haar achtergrond, toegankelijk.

In de dienst is plaats voor 60 kerkgangers. Wilt u de dienst bijwonen meld u dan aan.

Mail of bel met Joke Hoekman of de scriba, jhoekman5@hotmail.com / 06-29400012 of scriba@sijpekerk.nl / 035-5828787

The event is finished.

jul 18 2021