Bijbelonderwijs
Jong volwassenen kring

Ook dit seizoen komt de Kring Jong Volwassenen (JoVo) één keer in de twee weken op woensdagavond samen. Deze bijeenkomsten zijn afwisselend bij leden van de kring thuis.

Tijdens deze kringavonden gaan wij met elkaar in gesprek over actuele geloofsonderwerpen, denken we na over vragen die ons bezig houden en verdiepen wij ons in wat de Bijbel hier over zegt.

De avonden worden voorbereid door vaste tweetallen, zijn laagdrempelig, persoonlijk maar ook erg gezellig zodat iedereen eenvoudig kan aanhaken.

De avonden starten om 20.00 uur en het seizoen wordt traditioneel afgesloten met een heerlijke tapas- of pizza-avond in de tuin van de Oude Pastorie.

Mocht je belangstelling hebben neem dat gerust contact op met onze scriba, zij geeft dit door aan ons….

‘Onderzoek alles, behoud het goede en vermijd elk kwaad, in welke vorm het zich ook voordoet.’

1 Thessalonicenzen 5: 21-22

Wil je meer informatie over JoVo ontvangen, heb je een vraag of wil je een keertje aanhaken?

Je kunt dan terecht bij Yvette en Jan Willen van de Bos

of