Gebouwen
Verhuur

De Hervormde Gemeente Loosdrecht heeft meerdere gebouwen tot haar beschikking.
Dit zijn de Sijpekerk en de Oude Pastorie aan de Nieuw-Loosdrechtsedijk.

Voorheen was er ook de mogelijkheid het Wijkgebouw aan de Eikenlaan te huren. Sinds oktober 2023 is dit gebouw verhuurd aan een externe partij. Het is dus niet meer mogelijk dit gebouw voor gelegenheden te huren.

De kerk en de Oude Pastorie (achter de kerk gelegen) zijn afzonderlijk te huur. Er zijn wel voorwaarden verbonden aan het gebruik en verhuur van onze gebouwen.

Verhuur Wijkgebouw

Het Wijkgebouw is niet meer beschikbaar voor huur.

Verhuur Sijpekerk

Kerkhuur: € 450,-

Organist (indien gewenst): € 80,-.

Contact

Voor gebruik, verhuur of vragen kunt u contact opnemen met ouderling-kerkrentmeester Gert-Jan Verhoeven: genjverhoeven@gmail.com

Verhuur Oude Pastorie

Voor externe huurders: € 250,-