Planten in de Bijbel

Nieuws over Open Kerk

Ook in 2023 zal de Sijpekerk in de zomermaanden weer open zijn op de zaterdagen van 11.00-16.00 uur. Na de goed bezochte tentoonstelling “zeven eeuwen Oukerck” van vorig jaar wil de commissie Open Kerk ook dit jaar weer een tentoonstelling samenstellen. Dit jaar zal het thema Planten in de bijbel centraal staan. De leden van de commissie zijn zich aan het oriënteren op de invulling hiervan en hoe dit onderwerp zal worden geëxposeerd. We betrekken graag de gemeente in een vroeg stadium bij onze plannen; mocht u een suggestie hebben dan zijn we daar nieuwsgierig naar. Neemt u contact op met Christien, tel. 035-5882955.

We zijn voor een gastvrije ontvangst van de bezoekers ook afhankelijk van vrijwilligers die op (een deel van) de zaterdag aanwezig willen zijn in de kerk. Misschien kunt u dit nu al afstemmen met uw vakantieplannen, de periode is van 15 juli t/m 9 september, elke zaterdag van 11.00 – 16.00 uur.

Voor de gastvrouwen/gastheren van deze zomer zal vanaf begin juni weer een intekenlijst achterin de kerk klaarliggen.

De commissie Open Kerk

Meer informate over de Open Kerk kunt u hier vinden